anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Monday, October 15, 2012

HARI BARU !


             Salam. Wow! Syok pulak rasanya bila dok buleh post entry mcm2 ni. Hehe. Alhamdulilah dengan izin allah, aku kembali tersenyum. thankyou to my lovely kezen farah izzati. Jasamu dikenang tauuuuu. Kesedihan aku dapat dikongsi bersama kezen tersayang. Naseb ada makcik kecik ni. Dia juga la yang mengurangkan tangisan aku. Haha. Allah maha besr dan maha berkuasa. Dengan kisah kesedihan aku allah telah gantikan dengan kisah yang gembira. Semua yang berlaku semuanya berhikmah.

             To mohd azizi, thankyou sebab mengizinkan adik mu memulakan kehidupan yang baru. Yahoooo! Insyallah, janji nak buat sungguh. Yakinkan diri sendiri. Hehe. To mama & k.kin, masing-masing xtau apa lagi. I’allah andai Berjaya kita usaha la bersama-sama untuk kita sekeluarga. Hehe.

              Lastly to my beloved akmal. Sokongan moral dan fizikal telah meyakinkan aku dengan lebih kuat. Thank you so much sebab bagi peluang ni. Lepas ni marilah kita masing-masing belajar bersama tau untuk capai kejayaan. Hehe.
Hari ini merupakan hari baru untuk KITA.must to b strong and more effort. Kesedihan yang lama mesti ditutup dan dibuang. Jangan pandang belakang dengan kisah silam yang #$%^^&. Come on laaaaa. Wakeup! Hehe.senyuman aku kembali jernih. loveyou to my family & MAL.
ni bukan mohd akmal tp mohd azizi. hehe. ni laa bog boss paling big laaaaaaa. love him so much. 

0 comments:

Post a Comment