anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Wednesday, January 11, 2012

MAT KEMAL

hye2. lama sesangat x update bendalah ni. almaklumlah busy sesangat. huhu ~~ rindu sangat2 nak menaip blog ni. tp apakan daya. tak kesempatan. :) hmm. now dah menetap kat kampung halaman. wow! indahnya sangat2. xyah pikiaq nak balik mai kat mat kemal.dlu dok sna selalu dok pikiaq bila la nak balik sampai qeyau2 tungging terbalik. dok dekat cara dok dekat pulak. dok hitung masa nak kelai pulak. maafkan saya. :) kehidupan makin terancang dan tersangat bahagia. akibatnya kini bdn aku yg sedia bulat semakin menjadi terbulat. kenaikan brt bdn yang melampau telah berlaku. sila bayangkan 10 kg bdn naek tanpa disedari. alhamdulilah amat bangga dengan pencapaian setakat ni dengan tiada usaha untuk menurunkannya. mcm besa mat kemal akan dipersalahkan sebab xsrh trn brt bdn. dlm minda yang halus ni mmg slhkan dia sbb dia xsrh trn aku buang kilo dlm bdn ni. sian dia. maafkan saya :) mcm besa lah dia. bila ditnya pasti kita akan ditanya balik. (sesi soal menyoal.bukan sesi soal jwb). apa2 pun mat kemal telah setuju untuk membantu diriku utk membuang kilo dlm bdn ni. tengs kamu. aku ingt nk srh dia mai ptg2 kat aku n jog sma2. tp kejamlah yaya sekiranya itu terjadi.(bertuah sgt dia nak setuju) apa2 pun mat kemal tetap mau tlg aku. tgk la dia berjaya lakukan ke idak. doakan misi mat kemal tercapai. jgn dia yg trn kilo aku yg dok naek kilo lg. hehe. maw dia yg dok trn kilo aku yg qeyau. aku dok jg dia bg dia naek kilo ari2. biaq dia yg naek 10 kg bukan aku yg naek. maw dok boleh suap dia makan mmg ari2 aku nak bg dia mkn mcd, qatah mayonis, milo ice 2 3 jug, nasi berduyun-duyun. kalau lah terjadi. esok jugak kawen. :) dia mcm na pn aku ttp nak. kurus kering mcm lidi sate pun xpa aih. jgn qenek mcm cendawan dah. haha.

p/s : i love you.
hari dah lewat.mlm koi kata aku dh nak pagi.bantai plak kata yaya jum nikmati nikmat dunia(tidoq).mat kemal  xkata apa tp ada hint nak lena.mama abg gg k.kin diam tequih tanpa kata.yaya kata mcm ngntok.hmmm. esok nak p opis lagi & esok jugak ada mini dating dengan mat kemal. so, kite stop sampai sini dulu ye! nite all & to family serta mat kemal love u ols demmmm. 

0 comments:

Post a Comment