anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Saturday, January 14, 2012

mula sukakannya

        1) saya suka kan  ayaq nescafe.
             (xdak nescafe sy boleh skt kpla dan ingin membuang kepala letak disebelah yaya)                        
            2) saya suka sangat2 tengok kartun bleach.    
                        (dah beratus tajuk saya dah tgk. sy mesti kna tgk ari2.klu sy xtgk sy nk cubit yaya)
              3) saya suka download mcm2 kat internet.
                        (klu sy xdownload dlm s'hari sy akn makan yaya)
              4) saya pencinta rokok yang setia.
                        (sy mst kna ada 2 rkk. 1 peter 1 udang grm. klu xdak sy keqat rmbt yaya )
              5) saya suka kan demitar berbatov.
                         (sy boleh tarik rmbt yaya klu sy xdpt tgk berbatov)
              6) saya suka calour kuning. 
                        ( sy obses dgn kuning sehingga sy mahukan muka yaya colour kuning)
              7) saya suka sotong goreng tepung.
                        (sy ska kan dia. tp yaya xmkn. apakan daya.)
              8) saya suka sangat MU.
                        (sy suka manchester united. kalau xtgk saya boleh pijak kaki yaya serta drogba)
               9) saya x suka makan pedas.
                          (sy xska pds. sy jg suara. kalau saya makan pedas sy akan jerkah yaya kuat2)
              10) saya suka makan daging.
                           (kalau bihun sup sy akn suka bhn sup daging.klu xmkn dgg sy akn koqek mt yaya)




                   

0 comments:

Post a Comment