anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Sunday, February 12, 2012

24 tahun untuk yaya

hye.rasa lama sangat lah x menaip la ni. tengah bz lah katakan. sampai xtau bila masa nak tidoq bila masa nak makan bila masa nak minum bila masa nak rest. segalanya lahhh bz. tp yg tu diletakkan disebelah. punca utama dan motif utama untuk entry ni sebab nak wish besday diri sendiri. hehe. walaupun xdak sapa nak besday party utk aku kali ni tpi ni merupakan besday yg 24 thn yg paling superb lahhhh. hahaha. istilahnya memeriahkan lah besday kali ni walaupun x lah sehebat yang diperkotak- katik kan. haha.tp ia amat indah buat aku.
tadaaaaaaaaa. ni la cup cake hasil kerja tangan kezen tercinta. cantik kan? ni la cup cake pertama yang dihasilkan oleh farah izzati buat aku. terharu sangat bila dia hantaq cup cake. amatlah teruja gila. salah satu kejutann buat aku untuk besday aku yang ke-24.

lepas ja magrib mohd akmal pun sampai lah di depan rumah cik yaya wahid. oke! oke! kami ber2 akan pergi ke rumah sahabat untuk berlena untuk meraikan harti pertunangan seorang sahabat. tengs akmal sebab menjemput cik yaya wahid. malam yang dilalui penuh dengan kejutan. tenkiu very much akmal dengan apa yang berlaku pd 4 dan 5 feb. amat menyeronokkan buat aku. sampai masih terasa keharuan yang dirasai.haha.


inilah girl-girl yang sambut besday pada 4 feb. lihat lah rambutnya cantik kan?kemas dan teratur rambut dia sebegitu. pic ni skrg dh jd profile pic utk mohd akmal. sbb anggun kemas dan teratur. pic ini dijadikan pilihan. tenkiu. :)

inilah my lovely monster. dia cengey sgt2. tgk muka dia tgh mrh. sb waktu ni waktu tgh panas sangat2. muka dia telah terserlah la kepanasan. serius ooo muka dia. btw dia manis mcm gula2 getah. :)
anyway akmal tengs for kejutan utk besday kali ke 24. jasamu dlm ingatan yaya wahid.
ilydm. :)

0 comments:

Post a Comment