anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Thursday, April 5, 2012

kenapa perlu?

kenapa kena merajuk? merajuk? mesti la merajuk setiap hari. biaq la umoq 80 tahun pun. merajuk tetap dan harus berjalan seperti biasa. merajuk itu indah babe. tu pun kalau da org pujuk laaaaa.


tadaaaaaaaa.ni contoh muka merajuk seorang gegadis la. *tpi bukan yaya wahid. alahai hari ni luck kurang baek kot sbb kna bejalan ditengah panas serta sakit kepala yang menyakitkan rusuk kepala. disebabkan itu, perasaan terus menerus dan terbawa2 smpi sekarang. tempiasnya mestilah insan2 tersayang seperti MOHD AKMAL. sian dia kena tahan panah tajam merajuk yaya wahid.
ishk.eloknya muka dia. tpi tu la dia. xelok ka elok ka. dia tetap pilihan hati. dia penyabaq kuasa 100 dari aku sebenaqnya. merajuk, marah, bebai, jalan hentak2 kaki, hentak kepala sekali pun dia mesti sabaq. sbb tu dia selalu pesan time pujuk aku. " jgn smpi syeh dia sma naek dgn syeh aku ". lps dgq ayat ni. kita pun koi koi slow la. dia naek syeh aku TAKUIT. 
ada kesah aku tentang merajuk:
1 day dkt2 nak raya la jugak. dia teman p beli kasuit. maklumlah kita ni kan cerewet. serba serbi xbekenan. dia dgn tabah sabaq ja tgu. ada kat setengah jam. kasut apa lgsg xbeli lg. akmal mcm besa tgk aku smbl2 bli kst. bl tnya dia, smua kst aku nak smuanya elok. oke. masa berlalu. last2 beli jgk. dia laa yg tlg beratoq pjg tuk bayaq. *baguih dia.dlm hati dia dok pns xsangga dh tu. naek ja qeta dia tquih la hntq blk umah. opssss.lpa nak habaq kt dia kta nak p uptown girls. jln tala ke gurun dah. aku ni dok xdok bebai plus merajuk tqok2. todiaaaaa. mohd akmal yg dikatakan penyabaq tu naek syeh daaaaaaah. oke. start dr tu aku mla takuit dengan akmal punya syeh marah dia. tpi apa pun dia la sabaq dengan merajuk yaya wahid. habaq ja nak p mana, sedaya upaya dia cuba tunai. 
tengs to akmal untuk apa yang berlaku hari ni.kemarin dan esok.dan hari2 berikutnya.
p/s :ilysm.


0 comments:

Post a Comment