anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Sunday, December 19, 2010

hari ini hari sedih saya

 hari ini hari sedih saya

saya tak suka sedih sbb saya suka menangis.
Namun tngisan saya kian menyerlah dan teserlah.
Tapi apakan daya saya seorang yaya sahaja.
Bukan nya Cinderella. Kenapa berlaku.
Mayb saya adalah saya. Takdir semua tgn tuhan.
Saya akan stop sedih kalu saya dapat balik kedah.
Tp xapalah.saya akan senyap.smpi saya puas dengan kesenyapan saya.
Saya kena banyak bersabar sebab saya adalah yaya bukan nya Cinderella.

   
     Jadi Cinderella adalah contoh terbaek.bersusah dahulu bersenang kemudian.
     Tp itu dogeng boleh la.apa2 pun leh jadi kalu cerita rekaan sendiri.
     Love yaya so much.muah muah !!! Nak tuju lagu jugak lah.tp nak cari sat lagu2 yg sdih.
     Tgu sat na..




 walaupun lagu xberapa nak kena.tp saja post lagu nih sbb dok dengaq la. mls nk pkiaq pjg malas nk sedih terok2..hehe.pape pun tetap sedih walau hanya seketika. ( ayat cam ... )

2 comments:

armidila

awat hang sedih weyh~??
menang riban2 pon sedih ka?

miss akmal.

sedih sebab lama xmakan.
menang riban riban riban riban pun xleh bawa ke pnck mahligai.!!~~ ( sempoi dak ayat )

Post a Comment