anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Tuesday, December 21, 2010

cindarela bermula

Waktu yg saya ingin saya mulakan cerita. Saya seronok bila org yg saya syg ceria!!.. Ceria mean kegembiraan yg ade dlm idop seseorang!!its so funny..ahakz~ ~ Mcm xsmbg cerita plak.nway nk focus pd tjk yg benar2 nk crta.. Today hari ini saya mengantok sgt.sbb ada class d pg2 hari.
Wow!!..syok nya bila dpt bgn pg2 yg buta. Dgn wajah gmbra saya tersenyum J .. Masuk class,buka buku.pgg clcltor,pgg pen.mnguap then tersentap kpla d buku lalu terhantuk dimeja lalu tersakit la kpala.keras jgk meja class ni.!!
Namun kesilapan telah pn berlalu.~ ~
Cerita yg tdk kena mngena dgn crta d ats~~.. saya setiap hari akan belajar menulis. Menulis menggunakan tgn d seblah kiri saya.kini saya menulis d tgn kanan. Namun akibat mahu tgn kiri saya mmbntu tgn kanan.lalu saya berlatihkan tgn kiri saya utk menulis setiap hari.byk jugak improvement nye..hahak!!..hmpr brjya.. Kehebatan tgn saya akan d pamerkan:: sila rujuk dgn benar..

:: ini merupakan tgn kanan saya sewaktu didalam class ::

Sedang saya melayari internet brsama diri saya yg seorang..saya telah mendengar sebuah lagu yg best!!..knp idop  saya tak leh pisah dengan lagu..
Setiap hari pasti akan ada lagu yg wajib saya dengar.mcm pelik ja.
Mama saya pernah berkata kepada saya dengan nada yg lemah lembut ::

Mama : yaya nt besaq nk jd apa?
Yaya    : xtw.bsneswoman kot.
Mama : knp da kot?
Yaya   : mayb sbb bsneswoman pkai kot.. J
Mama : smbil tersyum,mnjwb yaya nk jd pnyanyi dak?
Yaya : xmw la,yaya nk dinyanyikan ja.sbb yaya suka mnyanyi.
Mama : ( dgn lantas mama mnjwab ) okeh darla..gud luck!!..
( kesah itu tipu ja..)
all d infrmtion,skrg sy sedang dgr lagu yg agak keras2.tp mmg sdp bangat d dgr..mari dgr ye!!
ni lagu yg telah di mksdkan oleh saya.best dgr la brsama..music nye mmg best.mmg layan la klu dgr.leh menusuk kalbu.( tipu lah )..
so,selamat mendengar!!..