anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Thursday, December 23, 2010

peningkatan jari aku

elop2!!!
fuh!!!...leth 2day sbb byk bnda yg aku bljq.slh 1 nya ialah menulis secara dewasa dgn
menggunakan jari jemari d sebelah kiri.hehe!!!like2..
d sbbkan ari ni aku menang.aku nk upload hsl nukilan aku yaya..

hasil nukilan aku yg 1st and da ag sambungannya  ahak!!!

hehehe..inilah ia smbngannya..namun td class aku maseh brjln dgn lncar..sehingga terlahirlah yg lg 1 ..

inilah ia.hasil yg terakhir utk hari ni.wow!!cantik kan.aku rs aku semakin berjaya menulis dgn berkesanannya..
namun aku nk stop smpi sni.sbb rsa cm ngntok!!.. :)
esok aku type laen..hehe

ada 1 ag lagu nk dedicate... sbb mlm nih aku sedih,so dgr lagu neh la best!!
marilah merasainya!!!....hehe :)

0 comments:

Post a Comment