anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Monday, December 20, 2010

kehadapan saya

saya telah dilahirkan mnjdi sorang  yaya.dr kecik smpi skrg
setiap ape yg sya nak mesti kehendak kpd ati yaya.
oppS!!!mcm bangang je kan ayat nye.tp nk troskan jgk.
Saya yaya xlah sehebat Cinderella.setabah Cinderella n seanggun Cinderella.
Tp saya cuba nk jd seprti itu jugak.mmg sukar n susah payah nya nk jd.
Sbb crte dogeng kan smue lh jd..!!~ ~
Saya nk jdkan idop saya seprti seorang yg biase2 je,nmpk happy J tp  hkikatnya sedih, nmpk xbosan L tp hakikatnya bosan nk mati!!..nmpk xlpar tp hakikatnya tahap kebulur dah.nmpk xcntik tp hakikatnya mmg xcntik pn ( kesedaran  )
Mcm 2 la bh krg bnda yg saya nak. Saya cuba lkukn deminya.demi kejyaan saya yg saya adalah yaya yg sebenar.
Jap2 nak upload yaya yg sebenar : sila tonton dgn tenang!!...cun,superb lg!..

opss sory.mayb yg wajah seindah sang suria.wajah dikala malu malu kucing.cik yaya pencinta kucing.thts y dia selalu malu mcm kucing...!! :)

Perceritaan saya bersambung lagi..
Saya mula centakan dri saya dari kecik lagi.
Saya tegar dengan keputsan saya.seperti saya mahukan sesuatu saya akan cuba
Dapatkan sehingga saya akan tangisinya.haha.( cerita benar kot )
Namun saya tahu saya tidak sebegitu,apakan daya saya hanyalah seorang yaya yang 1 pada dirinya dan keluarganya.ahak!!..muahaha..
Idop saya mula berasa bosan selepas kehilangan seorang baba.
Namun saya harungi jua kerna mahu jadikan saya seorang yaya yang Berjaya kelak. J ..!!~ ~
seperti biasa saya tros berusaha menjadikan saya yg terbaek sekali utk diri saya yaya..untuk cerita ni saya akan kumandangkan sebuah lagu :-
mahu cari lagu yg sesuai.. 
lagu ni sebenar tak suka pun.namun ia telah menyebut nama yaya.so lebih kurang mcm kesah yaya la.sbb jarang ada lagu tajuk  " MISI NAJA " ka  " MISI AYUNI " ka..so,harus berbangga la dengan lagu tersebut,walau agak2 malu sedikit. :) !! ~ ~

Kini saya berusia 22 tahun.boleh sudah saya mencuba hidayah wahid.

Atau lebih islami ialah ( cahaya petunjuk yg satu )..
Saya akan cuba mencari lagi diri saya yg sebenar.!!~ ~
hari ini kelmarin esok dan selamanya saya ialah " yaya wahid "

2 comments:

nurulayunishafie

next time akan ada lagu misi ayuni kot..
haha.. tue pun kalu ada org nak compose untuk dia.. keh.keh.keh. rindu anda cik misi yaya..

lagu2music

haha.tgk!hebat dak saya?
sehingga ada yg mahu cipta lagu utk saya.
:)
miss u too misi cik ayuni

Post a Comment