anda pengunjung ke:

Powered by Blogger.

stori mori kot sini.

Monday, December 20, 2010

terindah buat gadis.

Saya cuba jadikan saya seorang penulis lirik lagu yang kreatif sangat2.
Pernah suatu ketika dahulu time kecik2 ,ada la dalam darjah 5 kot..
Teringin sangat nak jadi penulis lirik sebab suka menyanyi.
Dengan bakat yang ada saya telah menonjolkan setiap malam di khalayak rakan2 saya.
( nyanyi demi kwn2,niat dh hiburkan shaja. ) namun itu hanyalah mimpi di siang hari.
Saya tetap tidak akan menjadi seperti itu. Tapi malam nih saya nak cuba menunjukkan bakat saya..Haha!!... lagu pertama yg saya akan cipta malam ini bertajuk " demi dirimu "

ada kamu,wujudlah aku.
ada kamu,terjadilah centa.
ada kamu,berlakulah rindu.
ada kamu,hadirnya setia.

namun itu hanya kamu,
yang hanya tahu cinta itu maenan,
............( dh xtw dah nk type apa,sbb malu)

kalu saya meneruskan lagi saya akan di anggap sebagai minah jiwang,
sooooory!!! saya takut perktaan itu.
mulai hari ini saya akan STOP kan cita2 saya sebgai penulis lirk yg kreatif.
saya rasa saya nk upload muka saya time sibok2 tulis lirik.
wajah saya amat letih dengan kata kata.( sj wt terok )

Saya gadis biasa yang ingin menjadi pelik2 seperti penulis lirik.

Di sebabkan ini saya akan tuju lagu yang menyerupai diri saya.
Konon2 macam saya la yang tulis lirik lagu ni.hehe!!..
saya amat centakn lagu ini.hehe!!sedap di dengar,lagi sedap saya menyanyi lagi menyair.kehebatan lagu ini selalu melambangkan diri yg sebenar.marilah mendengar dengan berjayanya..  :)

:: dari selubok hati saya yaya ::

0 comments:

Post a Comment